4 תשובות
חח תאמת שאני כל קיץ מגיל 9 זה ממש אחלה אל תדאג על להשתלב תוך שנייה תקלוט את האווירה שם והיה לך כיף
כן תנסה זה כיף רצח
שואל השאלה:
לא אני הולך ללמוד
אנונימי
אתה גולש?