8 תשובות
שני הסרטים האחרונים היו מיותרים רצח והשלישי בכלל
כיאלו מנסים למשוך את זה אובר זה כבר לא מעניין וזה בקושי היה
שואל השאלה:
בידיוק כמוני
אנונימית
שואל השאלה:
היה בסוף ראו אותו
אנונימית
אני אהבתי
זה דוכן הנשיקות לא הבנתי למה ציפית
אני גם חושבת הפסקתי לראות אחרי חצי שעה וגם בחצי שעה הזאת הייתי בטלפון
כן, גם אני חושב
רק השלישי?