7 תשובות
אני גם הולכת עם אמא שלי לאנשהו בבוקר אז אני לא ישנה היום גםם
תשארי ערה
תשארי ערה אז
שואל השאלה:
^ אני צריכה לקום בערך בשבי וחצי
תשארי ערה
תלוי מתי את קמה
עם בסביבות 8 עדיף לך שלא כי תהיי עוד יותר עייפה מניסיון
אבל אם יותר מאוחר תשני קצת ותשימי שעון מעורר
שואל השאלה:
^^ יאא שתינו צריכות אז עיסוק