4 תשובות
תלך. אם אתה רוצה תלך, אלוהים יותר חשוב מזה שאתה מתבייש
צדיק. לך על זה....
תאמר להם שבא לך לנסות... לטעום את החוויה..
תבדוק באיזור שלך , יתכן שיש גם בצהרים..
פשוט לך על זה
אם אתה ממש מתבייש תגיד להם להלכת לריצה על הבוקר-אם אתה הולך לסליחות שיש בשעות 4/5 בבוקר
אנונימית