6 תשובות
אני חושבת שכן..
אבל עדיף לחכות בין רבע שעה לעשר דקות עד שהאוכל ירד קצת .
אבל עדיף לחכות בין רבע שעה לעשר דקות עד שהאוכל ירד קצת .
שואל השאלה:
סבבה אני אראה תוצאות?
סבבה אני אראה תוצאות?
תלוי בבן אדם...
יש אנשים שמספיק להם הפסקה של רבע שעה/חצי שעה אחרי האוכל כדי להתחיל אימון ויש אנשים שהם צריכים הפסקה של 3 שעות...
כל עוד את מרגישה לא מפוצצת, אז כן
יש אנשים שמספיק להם הפסקה של רבע שעה/חצי שעה אחרי האוכל כדי להתחיל אימון ויש אנשים שהם צריכים הפסקה של 3 שעות...
כל עוד את מרגישה לא מפוצצת, אז כן
שואל השאלה:
וזה באמת יעזור או שהאימונים יהיו סתם?
וזה באמת יעזור או שהאימונים יהיו סתם?
זה יעזור רק עם תתמידי...
אחרי אימון אחד... את לא תראי שינוי...
אחרי אימון אחד... את לא תראי שינוי...
כן אבל לא סמוך לזמן זאת הולכת לישון כי זה יקפיץ לך את האדרנלין ואולי תתקשי להירדם
באותו הנושא: