התחברות
הרשמה
היי לקהילת הכותבים כתבתי משהו אשמח לחוות דעת מלאה בפרטי
תודה
12 באוגוסט 2021, 23:42
חוות דעת
כתיבה
ביקורת
3 תשובות
מה כתבת?
א
אנונימית בת 11234
בכיף אני כותבת פואמות אשמח לקרוא(:
ס
סתם אנונימית מוזרה
הי אני אשמח לקרוא
י
יש לי שם חדשש
באותו הנושא:
טרנסדנג'רים וטרנסדנגריות (איך שלא כותבים..) קשורים גם לקהילת הלהטב? מה הראשי תיבות של להט"ב?
היי שאלה לקהילת הכותבים כתבתי משהו אשמח לשלוח בפרטי ולקבל חוות דעת מלאה
כתבתי משהו... אשמח שתכתבו לי את דעתכם.
כתבתי ורס קטן אשמח לביקורת ואשמח שתגידו לי מה לשפר (פעם ראשונה כותב ורס)
כתבתי משהו ממש אשמח לשמוע את דעתכם על מה שכתבתי תודה רבה לכל מי שנכנס
שאתם כותבים משהו בחברים לעט אתם רואים את מה שכתבתם אחרי ששלחתם?
היי לכלל הכותבים צריכה חוות דעת על משהו שכתבתי.. שולחת בפרטי אשמח לעזרה❤
הי כתבתי משהו על משהו שקרה לי אשמח לחוות דעת:)
משהו שכתבתי אשמח לדעות או משהו ותיקונים
אם כתבתי ברכה לחברה (הכי טובה) שלי כותבים באנגלית: "to my best friend"? ואם יש לכם משהו יותר יפה לכתוב אשמח אם תכתבו לי
כתבתי משהו זה יכול להיות שיר או קטע כתיבה אשמח אם תיכנסו ותתנו לי ביקורת :)