19 תשובות
לעבור בירושלים ולא
בבני ברק
השני יותר הגיוני
בירושלים, חד משמעית.
אני אגיד את האמת, בני ברק טיפה מלחיצה אותי... אני מרגישה מוזר כשאני עוברת שם+זה נראה כמו איזה משהו מסרט עם הלבוש וזה גם טיפה טראומטי עם כל הקטע שכולם עם לבוש מסוג מסוים מאז שראיתי סיפורה של שפחה אז בכלל...
בני ברק
ירושלים
בטח שירושלים בלי חרדי
ירושלים
אבל זה באמת לא רע לראות חרדים
גם מאוד תלוי באיזורים
לעבור בירושלים בלי לראות חרדי
וואי עברתי את השעהה
לעבור בירושלים ולא לראות חרדים...
כל מי שכתב שבני ברק, אתם מודעים לזה שזו עיר חרדית? ירושלים לא נחשבת עיר שכל הקהילה שלה חרדית, יש בה הרבה דתות+מלא שכונות עם מוסלמים, נוצרים וכו'.
ירושלים
ירושלים כי יש גם ערבים ואוכלוסיה רגילה
ירושלים
אבל בירושלים 90 אחוז תראי חרדים גם מניסיון
ירושלים
בדרכ אין ואם יש זה בודדים בעיר בעיקר
*תלוי בשכונה*
יותר הגיוני לעבור בירושלים ולא לראות חרדי אחד..
בני ברק סה עיר של חרדים.. לא?
אנונימית
ברוב כן אבל יש גם דתיים וחילונים