11 תשובות
תתרחקי אחותי אין אמונה בפלסטלינים אנחנו לא בנויים לקשר נורמאלי עם האנשים האלה
אל תכנסי לצרות
שואל השאלה:
תודה כולכם, אני אנסה לנתק איתו קשר
אנונימית
חיים תתרחקי...
נתקי קשר בזריז
תסמכי על מה שאת מרגישה. תחושות כאלה הן בדרך כלל אמת בסופו של דבר.
התחושה שלך צודקת הבחור אידיוט כנראה
תמיד צריך ללכת אחרי הלב ואחרי התחושות בטן.
אנונימית
^איך הגעת לזה שהם מעודדים רצח,התאבדות ואונס?
אתה בכלל לא מכיר את הבחור
היא אמרה שהוא נחמד נכון?
זה שהוא פלסטיני זה ממש לא אומר שהוא אדם רע.
ולתגובות פה גם, אין לכם מה לכתוב שהוא אידיוט או כל דבר בסגנון, אתם לא מכירים אותו.
איכס איזה גזענים.

אם את באמת חושבת שהוא נחמד אז תישארי איתו, אבל אם יש לך תחושת בטן לא טובה, עדיף שלא. אבל אין לזה שום קשר לזה שהוא פלסטיני.
תתרחקי ממנו אין אמונה בפלסטינים