36 תשובות
גובה ממוצע (בסביבות ה175-183)
שואל השאלה:
גובה ממוצע = 1.73-1.79
אנונימי
שואל השאלה:
בישראל כמובן
אנונימי
גובה ממוצע בשבילי
כמה שיותר גבוה כי אני 1.78
בין גובה ממוצע לגובה של דוגמן, אני נמוכה (':
זה סבבה 1.80-1.87 לא יותר
אני מעדיפה ממש גבוה 1.80-1.88
גובה ממוצע זה 1.72-1.75
אנונימי
כמה שיותר גבוה כי אני 1.72
אני בוכה פה עם ה־1.56 חחחח.
אני מעדיפה 1.70-1.75.
לא בריטי, אתה עוד תגבה, אני מטר 67 בלי אפשרות לגבוה אז תתעודד לפחות
אנונימי
185 זה המקסימום שלי
כמה שיותר גבוה יותר טוב
1.75 בערך (לא חובה בדיוק חחח ;))
אני נמוכה...
עד ה95 ומ75 או משהו כזה כי הגובה שמיתחת יראה מוזר ליד 1.57
כולם כותבים גובה ממוצע והם לא מבינים שזה קשור לגיל ומין...
broken הם מתכוונים לגובה ממוצע לגברים בני 20-28 שזה 1.72-1.75
אבל לגברים בני 30+ זה 1.70
אנונימי
אני נמוכה רצח אז מעל מטר שמונים דווקא בעייתי לי
אנונימית
הגובה הממוצע בישראל הוא 1.76.
ובעולם 1.75
כל עוד הוא יותר גבוה ממני (שזה 173) אז בסדר
גם זה יעבור בעולם לגברים בני 20-30 זה 1.68
בישראל בעיקרון זה 1.75 אבל רוב הגברים יותר נמוכים, רוב הבנים פה 1.72 והבנות 1.58
אנונימי
כמה שיותר גבוה יותר טוב
ממש לא אכפת לי, כן מושך אותי מראה גבוהה - תיאורטית. אבל בתכלס, אני 1.48
ככה שכל עוד מישהו יוצר גבוה ממני ולא בהפרש נמוך - זה בסדר לי.
אישית מעדיפה 2 מטר +
אם אתה מכיר מישהו
למה בהכרח גבוה?
לא זה ולא זה, אני מעדיפה נמוכים, מתחת לממוצע.

אבל בעיקרון? לא ממש משנה לי הגובה.
גם אם הוא יהיה נמוך ממני וגם אם הוא יהיה 2 מטר
אני מעדיפה 1.80+..בעיקר בגלל העובדה שאני מאוד גבוהה
אנונימית
אני מעדיפה שיהיה גבוה ממני בלפחות 8 סנטימטר
אנונימי
אין לי בעיה על הגובה שלי חח. פשוט זה מצחיק אותי שכל אחת רוצה כאן מישהו מעל 1.70 אז...
אנוכי מטר 89 קורא תשאלה..
אנונימי
רק שיהיה יותר גבוה ממני לא אכפת לי בכמה אבל תכלס זה לא כזה משנה
אנונימית
כמישהי שהיא 1.75 אני לא מתייחסת לזה כל כך כי יש לא מעט שנמוכים ממני וזה יהיה די טיפשי מבחינתי לדחות אותם רק בגלל הגובה
אנונימית
ממוצע
גבוה ממני
כל עוד הוא לא נמוך ממני(161) בין אם זה 170 או 190 אני לא מתלוננת. כשאני מסתכלת על גבר אני מסתכלת יותר על תכונות חיצוניות אחרות.
אבל לשאלה אם באמת לבחור כמה שיותר גבוה כדיי שיצאו ילדים גבוהים יותר, אני לא רואה בזה הפסד.
1.85