36 תשובות
מצטרפת לשאלה
כי אנימה זה גרוע
שואל השאלה:
דן לרגע חשבתי שאתה רציני כחביסלסחחסחסל
כי ככה זה אנשים
לא משנה מה תעשה ולאן תלך אנשים תמיד ישפטו אותך על כל פאקינכ דבר
פשוט תתעלם
כי ככה זה אנשים ישפטו על כל דבר שקיים
אף פעם לא אמרו לי על זה משהו חוץ מערסים אבל ממתי אכפת לי ממה שיוצא לערסים מהפה?
ילדי אנימה הם קרינגים שצורחים באקה וכל דבר מפגר שאומרים באנימה הזה
מסכימה לא צריך לשפוט אנשים לפי מה שהם רואים ואין לי שמץ למה לאנימה יש שם רע אנשים פשוט לא נותנים צ'אנס
כן ואנשים חושבים שכל האנימה סוטות, אתם ככ טועים אם אתם חושבים ככה. מי הכניס לכם את הרעיון הזה לראש אני באמת רוצה להבין.
מסכימה. אין על אנימה
ברהנו
אלה לא ילדי אנימה אלה ילדי כאפות ואם אתה נתקל בכאלה תחזיר אותם למרתף
אנונימית
צר לי אבל זה מוזר שאנשים הופכים אנימה לחיים האישיים שלהם זה נראה לי קרינג ממש ומוזר.
הנקודה שלי היא שאני מכיר מלא ילדים מוזרים בעיקר, שמשלבים משפטים ביפנית לעברית למשל.
בבקשה, זה מוזר ואני לא יודע מה זה באקה אז סתמו.
- לסיכום, יש אנשים מוזרים שרואים אנימה וזה מה שיש לי כנגד.
אנונימי
bahoh
כל הילדי אנימה מתנהגים ככה
you sussy baka uwu
^חח גם בטיקטוק יש מוזרים
אנונימי
לאנשים תמיד יהיה מה להגיד
במדינה חסר חינוך של קבלת השונה, אז לרוב נתקל בערסים שכל מה שהם יודעים לעשות זה לצחוק כמו בבונים על מי שאחר מהם
הם הבעיה
כן... גם אני לא הבנתי מה הבעיה... קצת קשה להפסיק לראות אנימה אחרי שראית בוקו נו פיקו.
אבל הם לא יבינו...
^על זה בערך אני מדבר. כאילו בוקו נו פיקו זה ליטרלי פ*רן.

זה חלק מהבעיות שלי עם אנימה. זה מוזר.
אנונימי
אבל זה פורנו טוב
tbh, גם אני הייתי בphase הזה של לרדת על ילדי אנימה. ההסבר היחידי הוא שלהתנשא על אנשים שצופים אנימה גורם לך להרגיש טוב אם אתה חושב שמה שאתה צורך או עושה יותר טוב מאנימה. מאחר וזה אנימציה, ורוב האנשים תופסים אנימה כילדותי, להתנשא כמתבגר על ילדי אנימה זה "חלק מלהיתפס כגבר גבר".

בתכלס, רובנו לא שונים מילדי אנימה גם אם אנחנו לא צופים אפילו באנימה.
^^ יש פור*ו רגיל ויש מצויר. זה פור*ו מצויר, מה הקטע עם זה? כאילו למה??
אנונימי
אני לא יודע להגיד לך כי אני לא צופה לא באנימה ולא בפורנו :]
כי זה פאקינג מוזר. לא פגשתי שום אדם בריא בנפשו שצופה באנימה.
אנונימית
בתור מישהו שממש לא אהב אנימה ושפט נורא את מי שראה אני יכול להגיד שזה היה נטו בגלל שלא ניסיתי או בגלל שניסיתי אנימות לא משהו, היום אני באמת רואה המון אנימה ומבין.
אנשים ששונאים את זה ואת הקהילה בדרך כלל פשוט לא נחשפו מספיק לאנימה.
איזה מוזרים אנשים אשכרה יורדים על אנשים בגלל תוכניות טלוויזיה, לא אוהבים אנימה? אל תצפו באנימה, אני אישית לא צופה הרבה אבל צפיתי בכמה.
מפגרים חושבים שזה מוזר שאנשים רואים סדרות טלויזיה שהם לא כפולה סקיי וכל מיני חרא של ישראל
אנונימי
^^^^האתיופים באזור שלי הם ערסים אז זה אומר שכל האתיופים ערסים?

ראיתי רוסי שיכור אז זה אומר שכל הרוסים שיכורים?

ראיתי אנונימית לא חכמה במיוחד בסטיפס אז זה אומר שכל האנונימיות לא חכמות?
אנונימי
זה מדהים כמה בקלות אתה נעלב
אנימה זה שלמות!!
אתה ממש צודק
ולול התמונה ששמת בשאלה
אנשים שופטים אנשים גם על מה שהם לובשים וזה דוגמא
אם אני הולכת אם מנצטר ברחוב חושבים שאני ילדת סנטר
לא יודעת
כי זה הדבר הכי גרוע שקיים
זה פשוט סוג מסוים של סדרות אני גם לא מבינה למה לצאת על מישהו בגלל הסדרות שהוא רואה
אנונימית
לכתוב שאנימה זה טוב ב3 וחצי בלילה זה טוב