4 תשובות
תעשי מה שאת אוהבת ומה שטוב לך!
תעשי מה שאת רוצה אם את אוהבת את זה אז למה לא
לגיטימי לאהוב זה סך הכל משחק, אל תקשיבי להם
תעשי את זה
אני בטוח שיהיה לך כיף
אני בטוח שיהיה לך כיף
באותו הנושא: