5 תשובות
אין לך ממש מה לעשות אבל המדוזות לא באות במטרה לעקוץ אותך תזכרי
להפחיד אותן בחזרה
הייתי שם היום ואין מדוזות
זה רק אוכל, לא לפחד מאוכל.
ואגב היה ים ממש נחמד ורגוע אני לא יודע מה יהיה מחר אבל היום היה סבבה לגמרי
באותו הנושא: