8 תשובות
ככה צריך
קצת
לא ממש
לא
כן
זה הטלפון הפרטי שלו וחבל שאת לא סומכת עליו.
תחשבי כמה היית מתעצבנת אם הוא היה מוחק לך ידידים מהטלפון.
זה שאתם בזוגיות לא אומר שלא יכולות להיות לו ידידות
זה הטלפון הפרטי שלו וחבל שאת לא סומכת עליו.
תחשבי כמה היית מתעצבנת אם הוא היה מוחק לך ידידים מהטלפון.
זה שאתם בזוגיות לא אומר שלא יכולות להיות לו ידידות
תלוי מה היה הקשר שלו איתן ואם הוא מודע לזה.
מוגזם ממש!!!! זה חיים פרטיים שלו!
אם הוא חבר שלך סימן שהוא אוהב אותך וסומך עלייך, גם את צריכה לסמוך עליו! מעשה מטופש וילדותי!!!!!!
אם הוא חבר שלך סימן שהוא אוהב אותך וסומך עלייך, גם את צריכה לסמוך עליו! מעשה מטופש וילדותי!!!!!!
באותו הנושא: