8 תשובות
שווה לך לנסות אין מה להפסיד, אם תראה שלא הולך אז תמשיך הלאה
לא.
שואל השאלה:
אפשר הסבר למה לא
אנונימי
תשלח מה כבר יכול להיות או שתקבל דחייה או שלא לפחות תדע שניסת ולא פספסת הזדמנות מה אכפת לך?
זה קשה אני מתאר לעצמי למרות שאני דווקא לקחתי בקלות את הפרידה (שנפרדתי מאקסית שלי) בכל מקרה אם תצטרך עזרה או שיחה אני פה
לא כי אם לא עבד אז לא עבד, אתה תישלח לה הודעה אתה תצטייר כסמרטוט. לא חסרות בנות בעולם הזה שוות יותר מהאקסית שלך, אם הייתה מוכנה להיפרד ממך מסיבה של הורים היא לא אהבה אותך מספיק.
שואל השאלה:
מר גליל זה לא קשור היא לא עזבה אותי בגלל שהיא רצתה זה ההורים שלה
אנונימי
אחי עם זבל של הורים לא כדאי להתעסק