6 תשובות
לדעתי לא אבל תעשי מה שבא לך
זה בסדר זה לא נורא.. אני גם שמתי בכיתה ז על פצעים אבל לא על כל הפנים רק שממש ראו וזה להרגשה יוצר טובה
אנונימית
כן
לדעתי כן זה בסדר להתחיל בקטנה בכיתה ז
אני גם התחלתי ככה ;)
כן אבל עדין
כן, אני התחלתי לשים בכיתה ז' מסקרה, ליפגלוס ומעגל ריסים