3 תשובות
נפגשתי הרבה עם חברה ממש טובה שלי אבל עם השאר קמעט שלא
אני גם בקושי כי כולנו עובדות מלא אז אין זמן שזה מבאס
אנונימית
לא גם אני לא. פשוט אין זמן, או שאין מה לעשות. הם כנראה לא עשו הרבה בעצמם, אבל אם הם כן עשו ולא הזמינו אותך זה פשוט חוצפה ואת יכולה להפגש אם אחרים או לעשות דברים לבדך! ❤