9 תשובות
למה מוזר אני ככה כל הזמן
לא זה בסדר
שואל השאלה:
פשוט כי כולן בבקיני ולא בא לי להיות היחידה עם שלם והגינס
אנונימית
זה בסדר גמור
רגע כאילו ללכת לבריכה או להיכנס לתוך המים
שואל השאלה:
להיכנס למים
אנונימית
אה אממ זה קצת מוזר אפשר לקנות מכנס ארוך שמתאים למים אם לא נוח להיות עם קצר וגם עם ג'ינס יהיה ממש לא נוח לשחות
אבל פשוט אל תשימי על אנשים אם אומרים לך משהו מאכפת לך העיקר שיהיה לך נוח