13 תשובות
אל.
לא
שואל השאלה:
נו אבל באלי אתם לא עוזרים
אנונימית
באמת אבל פשוט אל , זה סתם ביזבוז
זה אשכרה טעם של דבש לא הבנתי מה הטרנד פה...
^^
כן אמרת לענות בכן או לא
זה מאוד לא בריא עדיף שלא.
נראה מגעיל.
זה דוחה.
שואל השאלה:
לא של הדבש של משהו אחר ובסוף גם הבנתי שזה מטומטם
אנונימית