8 תשובות
בטח שהשמאלנים! כי הם אלה שבאמת מבינים בזכויות האדם והם באמת מבינים מה קורה במקומות חוץ מאיפה שהם נמצאים!
ימין
אנונימי
reem, גם אני מאוד תומך בשלום עם הערבים, אבל כשזה מגיע לויתור על הארץ, זה קצת יותר מסובך...
שמאלנית ושמאל
בטח ששמאל
אנונימי
ימני וימין
ימין. כמובן.
אני מאוד רוצה שלום עם העם הערבי.. אבל זו המדינה שלנו.
באותו הנושא: