12 תשובות
עבריין
אנונימי
הם לא נתנו לי דיי
עשיתי אבל אפילו לא חצי עדיין
סיימתי בית ספר אז אין לי שום עבודה לחופש #גירלבוס
לא קיבלתי עבודות לחופש
תסבלו
תסבלו
תגיד תודה יש לי 30 עמודים ועוד לא התחלתי
אנונימית
אני גם לא עשיתי אין לי כוח
אני לא חושב שאי פעם הגשתי עבודה שקיבלתי לקיץ
נשבעת שמאז כיתה ו פשוט לא נותנים לי ואני רוצה לתרגל מתמטיקה אני מםחדת לשכוח הכל
מתוך עשרות אלפי התלמידים בארץ,
קשה לי מאוד להאמין שאת היחידה....
בכל מקרה, למה את מחכה?
תתחילי עכשיו. אל תמשיכי לדחות את העבודה, זכרי שהיא לטובתך והיא נועדה למען התרגול העצמי שלך, כדי שתתרגלי במהלך החופש ותבואי יותר מוכנה לקראת השנה.
בהצלחה!
קשה לי מאוד להאמין שאת היחידה....
בכל מקרה, למה את מחכה?
תתחילי עכשיו. אל תמשיכי לדחות את העבודה, זכרי שהיא לטובתך והיא נועדה למען התרגול העצמי שלך, כדי שתתרגלי במהלך החופש ותבואי יותר מוכנה לקראת השנה.
בהצלחה!
רק אני חזר על העבודת קיץ פעמיים? (והיא ארוכה)
חח לא קיבלתי עבודה לחופש וגם אם הייתי מקבלת אז זה לא משנה כי אני עוברת עיר ובדרך כלל אני לא עושה עבודות לחופש מוחעחעחעחע
(מי שלא הבין מוחעחע זה צחוק מרושע)
(מי שלא הבין מוחעחע זה צחוק מרושע)
באותו הנושא: