התחברות
הרשמה
יצא לכם לטעום את הקורנפלקס עוגי? הוא טעים? -
קישור מצורף
16 באוגוסט 2021, 04:43
אוכל
קורנפלקס
שוקולד
המלצות גולשים
דעות גולשים
4 תשובות
הוא טעים אבל not my fav
Noya
פשוט טעם כזה של וניל
Noya
לא ממש טעים פשוט טעם של וניל כזה מוזר
b
blackpink בישראל
זה טעים
ע
ערפדית אלפית
באותו הנושא:
פעם טעמתם קורנפלקס עם מרשמלו? שאלה רצינית בחול יש קורנפלקסים עם מרשמלו וזה נראה ממש טעים ואני מתה לטעום
בא לי לטעום סושי איזה טעם הכי טעים?
באלי לטעום גחנון ואני רוסיה, יהיה לי טעים?
כדאי לי לטעום טונה? זה טעים???
ציזבורגר טעים? כדאי לטעום
איזה טעם יש לקפה זה טעים או מגעיל מישהו ניסה פעם?ו ואיך מכינים באלי לטעום
טונה זה טעים ? ממש מפחד לטעום ...
בחיים לא אכלתי גומיגם וממש באלי לטעום, זה טעים?
יצא לכם לטעום את האקטימל ב3 הטעמים החדשים,פטל,וניל,ותות בננה?הם טעימים?
איך קוראים לקורנפלקס החום העגול עם הנקודות השחורות שוגי או עוגי?
יצא לכם לטעום את קורנפלקס כריות החדש בטעם קרמל?הוא טעים כמו הנוגט?