5 תשובות
מסכימה איתך לצערי אני חושבת שכן
כן
וצודרת
שואל השאלה:
אני בן חחח
אתם תחזרו לצערי...
לדעתי זו טעות כי התחלואה תעלה, בכל מקרה ב-1 לספטמבר אתם תחזרו... מה יהיה אחר כך רק ה' יודע
שואל השאלה:
לפי דעתי חבל זה חודש שאף פעם לא לומדים בו כלום ואם יחזירו אז יהיה 5000 תלמידים מאומתים כל יום