16 תשובות
ברור
כן, כי את אוהבת את הדמות ולא את השחקנ/ית עצמו/ה
כן, אין שום בעיה.
I:
כן וגם אם את אוהבת את השחקנית כן, הכל טוב
עריכה: על מה המינוסים אנשים משועממים?
כן *אנדר ונדיה מאליטה*
אנונימית
כן, את אוהבת אותה בתור השחקנית שהיא, לא בגלל הדעות הפוליטיות שלה
כן הכל טוב מה שהוא אוהב זה משהו אחר בכלל וגם יש מצב שאותו השחקנ/ית בעד דברים שאת לא...לא אומר כלום
שואל השאלה:
התכוונתי לאהוב רק את הדמות, לא את השחקנ/ית
אנונימית
כן וזה בסדר לאהוב גם את השחקנית
כן
כן אנשים לא מבינים שהמפורסמים לא בעד שישראל תמחק או שנמות מפה הם בעד ש"ישחררו" את הפלסטינים שיוכלו לצאת מעזה ושנחייה בשלום
וגם את השחקנית זה ממש בסדר
כששחקן מעז להגיד שהוא מכיר בקיומה של ישראל בלי קשר לשאר הדעות הפוליטיות שלו, הוא אוטומטית מסומן אצלם כ"בוגד" ובתור בן אדם שצריך לשנוא.
אז לדעתי כששחקנים אומרים שהם בעד פלסטין ומסיתים נגדינו ומספרים שקרים עלינו, זה עצוב לתמוך בבן אדם שמסית ומעודד שנאה נגד העם שלך
אנונימי