10 תשובות
כנראה
כן
שיט אבל יש לי פנים מבוגרות ושעירות:(
כע אני אני מעדיפה עם שיער
עם זקן זה יפה ברמות, פשוט אףאחד לא שעיר היום אז זה הלך לבייבי פייס
תעשה מה שבאלך
דווקא אני אוהבת עם זקן
אנונימית
זה תמיד היה הקטע (;
זקן יותר יפה וגברי
בנים לאט לאט הופכים לנשיים איכ פשוט איכ