3 תשובות
לא הייתי נעלב. החברה שלך הגזימה.
לא הייתי נעלבת, תנסי להסביר לה שזה לא משהו אישי אליה זה פשוט המצב
לא הייתי נעלב מכזה דבר והייתי שואל אותה אם היא כועסת
באותו הנושא: