14 תשובות
אני ממש אוהבת את מלחמת האינסוף, מלחמת האזרחים ודדפול
או מלחמת האינסוף או מלחמת האזרחים
מלחמת האינסוף!
אוףף צ'אדוויק
אוףף צ'אדוויק
איירון מן וספיידרמן!!!
ונום ותור העולם האפל
שואל השאלה:
תור העולם האפל? אתה ציני נכון?
תור העולם האפל? אתה ציני נכון?
שואל השאלה:
אני מכבד דעות של אחרים אל דאגה פשוט המון שונאים אותו
אני מכבד דעות של אחרים אל דאגה פשוט המון שונאים אותו
דדפול, ונום
אנונימית
תודה על ההזכרה צאדוויק היה אגדה חייבים להנציח אותו , והסרט האהוב עליי אממ זה תלוי איירונמן , את כל סרטי הנוקמים , גם כל סרטי הספיידרמן גם אלה שמחוץ ליקום הקולנועי , כל הסרטים של קאפ , כן יש עוד מלא אין לי סרט אחד אהוב זה על בטוח
מה ת'ור העולם האפל לול
תאמת לא ראיתי את תור העולם האפל אמרו לי פשוט לא לראות אז לא ראיתי
שואל השאלה:
מה- אחי אי אפשר לדלג על שום סרט גם אם הוא נוראי
מה- אחי אי אפשר לדלג על שום סרט גם אם הוא נוראי
דדפול
אני מגיבה ומקווה שזה יזכיר לי לשים פרופיל של צ'אדוויק
והאמת שאני לא סגורה על זה ממש קשה לי להחליט
והאמת שאני לא סגורה על זה ממש קשה לי להחליט
באותו הנושא: