6 תשובות
לא..
ממש לא
חד משמעית לא.
זה חיים של סבל
זה חיים של סבל
שואל השאלה:
אני אגיד לכם תאמת שאני מסתכח מהצד נראה שהוא אוכל עד סבל שכאב לו הבטן ברמה של להקיא מהאוכל אבל אני כן מקנא בו שהוא אוכל מה שבאלו אבל בטח נהנים באותו רגע ואז סובלים אחרי זה
אני אגיד לכם תאמת שאני מסתכח מהצד נראה שהוא אוכל עד סבל שכאב לו הבטן ברמה של להקיא מהאוכל אבל אני כן מקנא בו שהוא אוכל מה שבאלו אבל בטח נהנים באותו רגע ואז סובלים אחרי זה
אנונימי
ממש ממש לא זה נוראי
באותו הנושא: