5 תשובות
עד אז זה ישתנה לך זה קורה למלא אנשים
וגם אם לא יש נשים כמוך
יש מלא נשים שדווקא לא רוצות ילדים
למשל יש לי חברה שהיא גם לא רוצה ילדים
לא כל אחד רוצה ובנוי לזה וזה בסדר אתה לא היחידי
אני חושבת שזה ישתנה אבל חוץ מזה יש מלא נשים שגם לא רוצות ילדים
אני מכירה הרבה בנות שלא רוצות ילדים... גם אני וחברות שלי בצורת מחשבה הזאת
להביא ילדים זאת אחראיות ענקית וזה לא לכל אחד ויכול להיות שתיהיה עם מישהי שרוצה ילדים פשוט תצטרך לראות אם היא שווה את זה או לא
לפי דעתי מה שבא לך הרי זה החיים שלך אבל אתה רק בן 18..יכול להיות שתשנה לך הדעה ואם לא אז גם בסדר זה שאתה לא רוצה ילדים זה לא רע.. גם לי יש שלא רוצה ילדים וזה בסדר גמור ואני בטוחה שתמצא אישה שתאהב אותך כמו שאתה