12 תשובות
היית בסדר כן.. פשוט נשמע קצת מוזר השיחה
אנונימית
איך זה היה? נפגשתם? טלפון? זה נראה כאילו זה סתם ווטצאפ
לדעתי היית יכולה להיות יותר רגישה בבחירת מילים וגם לא לעשות את זה בהודעות אבל נראה שלקח את זה בסדר מולך
שואל השאלה:
זה היה קצת מוזר, לא היה לי הרבה מה להגיד.
איך זה אמור להיות?
אנונימית
שואל השאלה:
טלפון, הוא לא בארץ כרגע
אנונימית
^ לא יודעת איך זה כן אמור להיות אבל זה לא אמור להיות בטלפון :)
אנונימית
וואו הוא אפילו לא בארץ
אם הייתי את כנראה הייתי מחכה שהוא/היא תחזור כדי לומר ולא סתם לבאס (אני מניח) בזמן חופשה, זה היה יכול להיות גם יותר נחמד
אבל נראה שהוא לא נפגע כל-כך אז אחלה
זה בסדר גמור רק עשית את זה פנים מול פנים?
אם בטלפון/וואטצאפ זה יכול לפגוע בו
שואל השאלה:
אני הייתי כל כך פגועה, לא יכולתי להתמודד עם זה יותר,
היינו בקשר יום יומי שיחות כל הזמן, הודעות , פייסטיים והרגשתי מוצפת
אנונימית
^^
היא אמרה שהיא עשתה את זה בטלפון כשהוא היה בחול
אנונימי
חח זה נראה שהוא לקח את זה בסדר לא נלחם עליך או משהו..קצת.מוזר..
שיחה קצת מוזרה, נשמע שהוא רצה