18 תשובות
ממש לא
כן זה מכוער
זה לא מכוער בכלל
ממש לא
את מהממת בדיוק כמו שאת :)
אנונימית
לא את יפה כמו שאת
תשמעי אני שזופה מהשמש רק בגוף חברות " שלי יורדות עליי שיש לי צבע של העדה האתיופית בזמן שהן לבנות כמו קיר חוץ מהעירות שמיסביב זה ממש יפה
לא, אין שום דבר רע בצבע עור בהיר.
אגב, אם את רוצה בשביל השנת לימודים או משהו אז בסופר פארם יש קרם משזף של גרנייר שעובד אחלה
לפי דעתי שיזוף לא יפה
שואל השאלה:
אז את אומרת שזה לא יפה להיות לבנה בהירה? אני לא כמו קיר אבל לא שזופה
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה קרם משזף של גרנייה? זה עם חשיפה לשמש?
אנונימית
סתם מה יש לך להיות בהירה כמו קיר זה הכי יפה במיוחד אם יש לך שיער ממש כהה ואני רצינית איתך כרגע
שואל השאלה:
יש לי בלונד שטני :/
אנונימית
לדעתי שיזוף זה מכועא
אנונימית
לא הבנתי מה זה השאלה הזאת , ברור שזה לא מכוער
תרגעי אני אוקראיני כושי
לדעתי להיות יותר מדי לבן זה די מכוער, את עדיין יכולה להשתזף עוד לא חזרנו ללימודים
אנונימית