19 תשובות
מצחיק.
שואל השאלה:
חולון זו עיר גרועה ככ
חולון זו עיר גרועה ככ
אנונימית
גרתי שם, היא לא גרועה פשוט אמ מתאימה לילדים ומאוד רועשת ואמ אוקי היא גרועה
שואל השאלה:
היי את מהלהטב
היי את מהלהטב
אנונימית
שואל השאלה:
אני אוטומטית אוהבת אותך יותר עכשיו סליחה
אני אוטומטית אוהבת אותך יותר עכשיו סליחה
אנונימית
זה רלוונטי?
תכלס כן אין לי מה להתבייש
תכלס כן אין לי מה להתבייש
שואל השאלה:
האמת שזה לא רלוונטי אבל גרמת שיניתי את היוזר ניים שלי לול
האמת שזה לא רלוונטי אבל גרמת שיניתי את היוזר ניים שלי לול
אנונימית
יש אזור במסלול של גולדה שיש שם ממול מלא עצים ונוף מהמםם אם נכנסים פנימה יותר ואין שם אף אחד
אני צריכה להיזכר בשם של זה
אני צריכה להיזכר בשם של זה
אנונימית
עכשיו גם אני אוהבת אותך אוטומטית.
שואל השאלה:
תודה אנונימית:))))
תודה אנונימית:))))
אנונימית
פארק פרס?
או סתם גינה אנאעראף
שואל השאלה:
טוב חולון נוראית
טוב חולון נוראית
אנונימית
פארק פרס זה מקום ממש מדהים להירגע יש בו כזה שקט שקט טוב כזה אבל מה שבאלך
שואל השאלה:
תודה:)
תודה:)
אנונימית
בכיף:)
אני גם גרתי פעם בחולון אממ פחות פחות ממליצה לגור שם
סתם, חולון עיר חמודה. אבל הכל שם לילדים ורועש שם.
באותו הנושא: