3 תשובות
שואל השאלה:
בטח שמקבלים
בטח שמקבלים
אנונימית
לא יקבלו בגיל 14 גם אם תשלמי להם.
אין להם מה.
אין להם מה.
פיצוצייה
באמת למה לך..
באמת למה לך..
באותו הנושא: