8 תשובות
כן לא הבנתי מי קודם את השאלה
ומין הסתם שכן
ומין הסתם שכן
כן, אני לא חושבת שזאת בעיה
בטח, כנראה שזה מה שיעזור לך יותר להבין את המטופלים.
לדעתי דווקא מי שהמצב הנפשי שלו לא טוב יכול להיות פסיכולוג, הוא מבין הכי טוב.
כמובן, פשוט חשוב שתטפלי במצב הנפשי שלך קודם.
לפי דעתי כדאי לך לטפל קודם במה שיש לך ואז אדרבה, על ידי המצב שלך את תוכלי להבין יותר את המטופלים
אנונימי
כן,
המצב הנפשי שלי פחות בעננים ואני הולכת לפסיכולוגית
המצב הנפשי שלי פחות בעננים ואני הולכת לפסיכולוגית
אני חושבת שיש הגדרות ספציפיות לבאיזה מצב נפשי בן אדם יכול להיות פסיכולוג, מניחה שמשהו בוויב של כל עוד זה לא באופן שאת מסכנת את מי שמולך או מסוגלת לאבד שליטה על המעשים והמילים שלך לעיתים קרובות או משהו כזה. אם זו לא הסיטואציה אז אני כן חושבת שזה יהיה מורכב לטפל כשאת במצב נפשי לא וואו אבל זה כן אפשרי ואפילו יכול לגרום לך להיות מטפלת מאוד טובה, הרבה מטפלים מתמודדים גם בעצמם עם כל מיני דברים והרבה פעמים זה מה שבכלל הביא אותם לתחום הזה. כן חשוב אבל שתדעי קודם כל לטפל בעצמך ולהתמודד עם מה שעובר עלייך כדי להצליח לגייס את זה לטובתך ולא לרעתך בטיפול וזה קשה אבל אפשרי ויכול להיות מעולה.
באותו הנושא: