3 תשובות
כן ברור
אסור שזה יקרה
אסור שזה יקרה
תגיד שלא שילמו לך כמו שצריך.
דרך טובה זה להשאיר את השיחה הכי אופטימית שאפשר.
את יכולה להגיד משהו כמו: דרך ניהול העבודה לא היה מתאים, והעבודה לא איפשרה לי לצמוח.
תשאירי את זה כמה שפתוח ולא ספציפי או שלילי. אם במראיין ימשיך לשאול אותך ליותר פרטים את פשוט יכולה להגיד "אני מעוניינת להיתפקס על הווה ומה העבודה החדשה יכולה להציע לי" לגרום לו להחליף נושא.
את יכולה להגיד משהו כמו: דרך ניהול העבודה לא היה מתאים, והעבודה לא איפשרה לי לצמוח.
תשאירי את זה כמה שפתוח ולא ספציפי או שלילי. אם במראיין ימשיך לשאול אותך ליותר פרטים את פשוט יכולה להגיד "אני מעוניינת להיתפקס על הווה ומה העבודה החדשה יכולה להציע לי" לגרום לו להחליף נושא.
באותו הנושא: