6 תשובות
שואל השאלה:
חחח
חחח
אנונימית
אם כבר יהיה לך יותר קל כנראה.
לי יש בערך 10 ילדים בכיתה חוץ ממני שרואים אנימה ואני עולה ל-ח'... (כאילו הם לא ראו כ"כ הרבה, אבל מספיק אני מניח)
וביסודי היו לי מעט, וגם אלה שראו - לא יותר מדרגון בול ונארוטו בערך.
לי יש בערך 10 ילדים בכיתה חוץ ממני שרואים אנימה ואני עולה ל-ח'... (כאילו הם לא ראו כ"כ הרבה, אבל מספיק אני מניח)
וביסודי היו לי מעט, וגם אלה שראו - לא יותר מדרגון בול ונארוטו בערך.
מה זה קשור שאת רואה אנימה? למה זה אמור להפריע לך להכיר חברים?
לא אבל למצוא אנשים שאוהבים אנימה זה כן קשה למצוא
לא בחטיבה בכיתה ז כולם מושפעים שרואים אנימה
זה יהיה ממש קל
זה יהיה ממש קל
אני עולה ליא וממש לא היה לי קשה למצוא חברים.. חוץ מזה, יש לי כלכך הרבה ילדים בשכבה שאני מכירה ושהם רואים אנימה אז את פשוט צריכה לחפש במקומות הנכונים.
באותו הנושא: