התחברות הרשמה

מה עונים שלמישהו שכתב לי "עדיין משעמם לי"??

18 באוגוסט 2021, 19:21
הודעותInstagram    
8 תשובות
לא אכפת לי
ח
חח לא
"לך תימצא חיים!"
A
Avital.s
מגניב
נ
ניגה$$
בקשר למה הוא כתב את זה, מה היה קודם?
_
_גריזלדה_
זה נורא תלוי
_
_גריזלדה_
מה אכפת לי
Y
YaSen
אוקיי....
A
AND I AM IRON MAN
טוב.
R
ROCK STAR
באותו הנושא:
מה עונים למישהו שכתב לי שאני שווה?
איך עונים למישהו על מה שהוא כתב לי ששאלתי?
מה עונים למישהו שכתב לי שהוא מקנא בי?
מה עונים למישהו שכתב לי "ביכ"?
מה לעשות אם ביקשתי שלא יכתבו למישהי בקיר אבל עדיין כתבו לה?
מה עונים למישהי שכתבה לי על הסטורי מהממתת!!
מה עונים למישהו שכתב לי "אז נתראה"?
מה עונים למישהו שכתב היי?
לול מה עונים למישהו שכתב לי בוקר לפני איזה שעה?
מה עונים למישהו שכתב לי "תשמרי על עצמך"
דחוף , מה עונים למישהו שכתב לי את ממש חמודה לילה טוב?