4 תשובות
שואל השאלה:
כן אני ביחידה האחרונה וממש תקועה באיך לבנות את הmemory
כן אני ביחידה האחרונה וממש תקועה באיך לבנות את הmemory
אנונימית
את ביחידה האחרונה? תקשיבי אני עכשיו מתחיל את השנייה וזה קורס כל כך זין
שואל השאלה:
אני סיימתי את כל הקורס
אני סיימתי את כל הקורס
אנונימית
תקשיבי אני חייב עזרה יש מצב לבוא לפרטי?
באותו הנושא: