6 תשובות
תדווחי למישהו להורים שלה
אין לי מושג אם זה הגיוני אבל זה מסוכן ממש
זה לא נשמע הגיוני אולי היא אכלה משהו בריא אבל אולי היא גם עשתה כושר
זה לא בסדר היא הרעיבה את עצמה וזה לא דרך בריאה להרזות
שואל השאלה:
היא כבר אוכלת.היא אמרה שהיא לא אכלה בשביל לרדת במשקל וזה פשוט קריפי ברמות לדעתי
אנונימית
אממ לא הגיוני קרה לי משהו דומה (אבל לא הרעבתי את עצמי, בגלל מחלה שילשלתי 17 פעמים ביום אז זה כמו הרעבה) וירדתי רק 7 קילו בשבועיים
אנונימית
כן, הגיוני אבל היא הורידה הרבה מהשרירי בגוף שלה חוץ מהשומן, יהיה לה קשה מאוד לשמור על זה, היא תעלה מהר, וזה פוגע בה מאוד, זה גורם לנשירה של השיער לסחרחורות לחולשה וחוסר רציני בויטמינים, אפשר להתמודד עם זה אבל לא שווה את זה, בבקשה תשתדלי להשיג לה את העזרה שהיא צריכה, זה לא נגמר פה אם היא הרעיבה את עצמה סביר להניח שהיא תתקע בלופ שבו היא לא תהיה מרוצה עם עצמה, זה הפרעת אכילה מייאשת ורצינית.