4 תשובות
פול אנד בר טובים ממש
רנואר וקסטרו אחלה גם
רנואר וקסטרו אחלה גם
שואל השאלה:
זאתי שכתבה אני צורחת את גרה ביבנה?
זאתי שכתבה אני צורחת את גרה ביבנה?
אנונימית
שפע יששכר המחיר זול הלקוח יקר
בפוקס
באותו הנושא: