5 תשובות
לא סתם בעיה, זה לא חוקי ואת גם לא תדעי לתפעל את הרכב בכלל
אנונימי
כן זו בעיה ולא חוקי. רישיון על אוטומט אומר שאת יכולה לנהוג רק על אוטומט.
בדיוק
יאפ
באותו הנושא: