8 תשובות
בדרך כלל בשלישיות תמיד יש שתי חברות שיותר קרובות. תמצאי לך גם את האחת הזאת שתהיה החברה הכי קרובה שלך
שואל השאלה:
זהו שאני הייתי עם החברה הכי טובה שלי ואז נדחפה עלינו עוד אחת ועכשיו זה שתהן
זהו שאני הייתי עם החברה הכי טובה שלי ואז נדחפה עלינו עוד אחת ועכשיו זה שתהן
אנונימית
זה למה חברות של שלישיה בחיים לא תסתדר
עזבי אותן תמצאי בנות יותר טובות מהן.
עזבי אותן תמצאי בנות יותר טובות מהן.
אנונימית
שלישיות.זה.רעיל
חחח איזה קטע
שלישיה זה רעיל
בטירוף אבל
אל תהיי בשלישיה
תמיד יהיו 2 שהן חברות יותר קרובות ואחת שתפגע
שלישיה זה רעיל
בטירוף אבל
אל תהיי בשלישיה
תמיד יהיו 2 שהן חברות יותר קרובות ואחת שתפגע
ואי גם לי זה היה ככה
אבל היא לא הפרידה בינינו
נכנסה אחכ עוד אחת במקום הקודמת
היא הצליחה להפריד :)
אבל היא לא הפרידה בינינו
נכנסה אחכ עוד אחת במקום הקודמת
היא הצליחה להפריד :)
שואל השאלה:
הייתי במלא שךישיות זה תמיד כושל אבל אין לי כל כך ברירה
הייתי במלא שךישיות זה תמיד כושל אבל אין לי כל כך ברירה
אנונימית
כן
עדיף או 2 או 4+
עדיף או 2 או 4+
באותו הנושא: