10 תשובות
הלוואי שלא בזום
בית ספר
בזום וכי בטוח יהיה יותר גרוע הם אוהבים את זה
בבית ספר לדעתי, כבר סוף שנה שעברה חזרנו וזה נראה לי הולך לאותו כיוון רק בחג יעשו סגר שלא ידרדר
נראה לי גם וגם
שיחסכו לי עדיף זום
אני לא מחוסנת והיום המורה שלחה הודעה "אני מקווה שכוחם מחוסנים" - לא רוצה להרגיש שונהה ושיעשו בנינו הפרדה:( אני גם בטוחה שרוב הכיתה מחוסנת (אבל גם בטוחה שאני לא היחידה שלא, לפחות זה)
אבל לדעתי השנה יעשו הרבה פחות סגרים כאילו גם שרת החינוך החדשה ממש מנסה שנמשיך ללמוד וזה היא מתעקשת אז לדעתי כן נהיה בזום אבל הרוב בבית ספר
אני לא מחוסנת והיום המורה שלחה הודעה "אני מקווה שכוחם מחוסנים" - לא רוצה להרגיש שונהה ושיעשו בנינו הפרדה:( אני גם בטוחה שרוב הכיתה מחוסנת (אבל גם בטוחה שאני לא היחידה שלא, לפחות זה)
אבל לדעתי השנה יעשו הרבה פחות סגרים כאילו גם שרת החינוך החדשה ממש מנסה שנמשיך ללמוד וזה היא מתעקשת אז לדעתי כן נהיה בזום אבל הרוב בבית ספר
אנונימית
אני באמת לא מבין למה שואלים את זה ^ ברמה ארצית כמובן יעזור החיסון אבל מה אכפת למורה אם ברמה הכיתתית כולם מחוסנים? זה לא אומר שאפשר להדביק או להידבק, שואלים את זה כאילו שאם אתה מחוסן אתה לא "מסוכן"
זה לא אומר שאי אפשר*
כןן, באמת שאני לא מתכוונת להטיף למחוסנים כמן שלא רוצה שיטיפו לי שכל אחד יעשה מה שבא לו אבל המורה אפילו לא שאלה היא רשמה "אני מקווה שהתחסנתם!" כאילו כשאני הולכת לחזור הולכים כזה להתרחק ולתפוס מרחק ולעשות פרצוף כשאני אגיד שלא התחסנתי
אנונימית
כן,זה מטופש כי אם כבר, אמורים יותר לפחד ממחוסנים כי איתם יותר קשה לראות שהם חולים ומרגישים מוגנים יותר
באותו הנושא: