13 תשובות
לא ממש לא
לא, בכלל לא.
I:
אממ לא? (אומרת את זה בעיקר לעצמי כי אני בהקבצה ב)
שואל השאלה:
אבל הרבה אמרו לי שאני סתומה אם אני בהקבצה ב באנגלית ומתמטיקה
הקבצות או יחידות לא בהכרח מעידות על iq, אבל רוב הסיכויים שחכמים יהיו ב5 וטיפשים ב3 אבל זה לא תמיד נכון
^ לא... ממש לא.
מה את מקשיבה למה שאומרים לך
באמת עכשיו, הכל טוב את לא סתומה, מתתמטיקה זה קשה :)
לא ממש ממש לא
הקבצות לא הולכות לפי מפגר יותר ב-ב' ומחכמים ב-א' , זה לפי קצב למידה- זה כמעט לגמרי אותו חומר- כנראה פשוט את הבנת את החומר בקצב למידה שמתאים להקבצה ב'. זה לא אומר שאת "מטומטמת" או לא חכמה כמו הקבצה א'. בסופו של יום תלמדי אותו חומר כמוהם פשוט בקצב למידה שהכי יתאים לך, כדי שתביני יותר טוב.
^ קצב למידה קשור לiq
^^קצב למידה ממש לא קשור לiq
אני מכירה הרבה מאוד אנשים *גאונים* באמת גאונים, אם תשמעו ילדים שהם בהקבצות ג' אפילו - איך שהם מתנסחים, הם מדברים כמו גאונים קטנים.

הקבצות או יחידות לא קשורות לרמת משכל אצל תלמיד, זה לא אומר שתלמיד שיהיה בהקבצה ג' אז הוא מפגר, ותלמיד שהוא בהקבצה א' אז הוא גאון.
אני מכירה הרבה מאוד תלמידים ותלמידות בבית הספר שלי שהם במתמטיקה בהקבצה א' - וסליחה על הבורות, אבל אלו ילדים טיפשים. לא משקיעים בלימודים, לא אכפת להם, רק מפטפטים בשיעור כל הזמן, לא מכינים שיעורי בית, ומקבלים נכשלים. ולעומת זאת, יש תלמידים בהקבצה ג' שיותר חכמים מהם, שיותר אכפת להם, שיותר חשוב להם להצליח. יש הרבה מאוד כאלו.
העניין הוא שיש הרבה תלמידים שיש להם הפרעות קשב וריכוז, וגם ocd

יחידות, או הקבצות לא קשורים ליידע של תלמיד, זה קשור לקצב התקדמות.
אצלי בבית הספר (ולא רק אצלנו) במתמטיקה הקבצות א' וג' לומדים את אותו החומר, רק שבהקבצה א' יותר מתקדמים, ויותר מאיצים עם החומר לעומת ג'. בג' הם מתקדמים מאוד לאט עם החומר.
כי לכל אחד בקצב שלו, לוקח לקלוט את החומר.
לא גם גם אני בהקבצה ב במטמטיקה אבל "מבחירה"