7 תשובות
שואל השאלה:
אני מטופל אצל פסיכולוגית והיא לא אמרה שום דבר שקשור לכדורים
עזוב כדורים כרגע, אפשר לקחת אבל לא תמיד צריך. דיברת עם הפסיכולוגית על ההתקפים האלה? זה משהו שאתם בשיחה עליו?
שואל השאלה:
היא דיברה איתי על זה אבל לא אמרה דברים שיעזור לי
הבנתי. אז קודם כל כדאי שתדבר איתה על זה ותשאל אותה איך אפשר להתמודד עם זה ושתתן לך כלים. אני אגיד בגדול שבהתקף חרדה למרות שכאילו משהו בך רוצה להתעסק עוד ועוד ולהמשיך לחשוב על מה שמעורר בך חרדה- הניסיון שלך צריך להיות לנסות לשים את זה באותו הרגע בצד ולהירגע מתוך הבנה שבאותו הרגע אין באמת שום סכנה וכשתרגע ותהיה במצב שקול יותר תוכל להתמודד עם הסיטואציה טוב יותר. יש כל מיני דרכים להצליח לעשות את זה, יש כל מיני טכניקות של נשימות ומיקוד של התשומת לב שלך בכל מיני דברים וכו', אם אתה רוצה דוגמאות אתה יכול לחפש ביוטיוב יש מלא סרטונים על זה, יש כאלה שזה עוזר להם ויש כאלה שעוזר להם לדבר עם אנשים או לשמוע מוזיקה או לראות סדרה או כל דבר מרגיע אחר. זה מאוד אינדיבידואלי. במקביל, לטווח הרחוק יותר, זה גם חשוב שזה יהיה בטיפול פסיכולוגי ושתדבר על זה עם הפסיכולוגית ואם אתה זוכר גם מה קרה באותו הרגע ואם היה איזשהו טריגר שהעלה בך את זה וכאלה זה גם חשוב. זה מן תהליך כזה של ללמוד את עצמך ואת דפוסי ההתנהגות והתגובות שלך לדברים ודרך ניסוי וטעיה להבין מה יותר עוזר לך.
שואל השאלה:
זה כך פעם קורה לי טריגר חרדה טראומתי מדברים מתפוצצים כמו טילים
פסיכולוגית, ויכול להיות אתה
צריך כדורים
תבדוק את זה אצל פסיכולוג אולי אתה צריך כדורים או משהו