61 תשובות
בגלל שהם יותר חזקים
אנונימית
קודם כל לא ראיתי אף גבר שאמר את זה,
אבל זאת כן עובדה, גברים לרוב יהיו חזקים יותר מנשים ככה זה וזה נורמאלי,
לא אומרת שאין נשים מסויימות שיותר חזקות מגברים כי יש, אבל במיעוט,
זה שהם אומרים שהם חזקים יותר זה נכון אבל זה לא אומר שהם אמרו שהם טובים יותר,
זה לא נמצא במשפט.
אבל זאת כן עובדה, גברים לרוב יהיו חזקים יותר מנשים ככה זה וזה נורמאלי,
לא אומרת שאין נשים מסויימות שיותר חזקות מגברים כי יש, אבל במיעוט,
זה שהם אומרים שהם חזקים יותר זה נכון אבל זה לא אומר שהם אמרו שהם טובים יותר,
זה לא נמצא במשפט.
כי הם לא מתייחסים לשכל :)
אנונימית
^^ ומתי היא אמרה שזה לא נכון? מאיפה באת היא רק שאלה למה הם חושבים שזה הופך אותם ליותר טובים
אנונימית
כי הם חיים בסרט
^^
ומתי היא רשמה שזה לא לא נכון?
כן נכון הנחתי הנחה מתוך מה שהבנתי מהמשפט או שאלה,
אם אני טועה במשהו שרשמתי את יותר ממוזמת להסביר לי,
אף אחד לא אמר לי או רשם לי שהם חושבים שהם יותר טובים ואם יש מישהו שכן אני יותר מאשמח להתווכח איתו לגביי זה כי זה כבר לא נכון וטיפשי לומר.
ומתי היא רשמה שזה לא לא נכון?
כן נכון הנחתי הנחה מתוך מה שהבנתי מהמשפט או שאלה,
אם אני טועה במשהו שרשמתי את יותר ממוזמת להסביר לי,
אף אחד לא אמר לי או רשם לי שהם חושבים שהם יותר טובים ואם יש מישהו שכן אני יותר מאשמח להתווכח איתו לגביי זה כי זה כבר לא נכון וטיפשי לומר.
אחד הדברים שהכי לא מובנים לי בסטיפס, הקרב הזה של מי יותר חזק.
כן בנים יותר חזקים פיזית כי אבולציה, אבל מה זה נותן? אנחנו לא בג'ונגל ולא בערבות אפריקה, אין לזה שום יתרון במדינה מערבית במאה ה 21.
מרגיש שזה סתם אגו גברי רעיל שנועד להוריד מבנות
כן בנים יותר חזקים פיזית כי אבולציה, אבל מה זה נותן? אנחנו לא בג'ונגל ולא בערבות אפריקה, אין לזה שום יתרון במדינה מערבית במאה ה 21.
מרגיש שזה סתם אגו גברי רעיל שנועד להוריד מבנות
אנונימי
למה את מכלילה
למה הכללות???
אנונימי
באמת שזה הכללה יש מחא בנים שלא חושבים ככה אבל התגובה שרשמתי מיוחסת לבנים שחושבים ככה
הם יותר חזקים חלאס עם הטמטום הפמיניסטי הזה
אני בת וזה עובדה שלפחות רוב הבנים יותר חזקים מרוב הבנות כמו שיש המון דברים שרוב הבנות יותר טובות בהם מבנים
אני בחיים לא שמעתי בן אומר דבר כזה לא יודע מאיפה הבאת את זה
אני לא חושב שאני יותר טוב בגלל שאני יותר חזק וגם מי אמר שאנחנו יותר חזקים מזה למה בנים לא כל הבנים
בנים יותר חזקים פיזית בגלל המבנה גוף שלהם , וזה עובדה . (מעטות הבנות שהן "יותר" חזקות מבנים)
מי שחושב שבן יותר טוב מבת הוא ילד וההפך, גם בת שחושבת שבנות יותר טובות מבנים היא ילדה.
ובכללי יש נושאים שגברים יותר מבינים בהם מנשים ויש נושאים שנשים מבינות בהם יותר מגברים וזה מה שהופך אותם/ן ל"יותר" טובים בדבר הספציפי הזה.
אבל בכללי ככותרת כמשפט זה ממש ממש לא נכון.
מי שחושב שבן יותר טוב מבת הוא ילד וההפך, גם בת שחושבת שבנות יותר טובות מבנים היא ילדה.
ובכללי יש נושאים שגברים יותר מבינים בהם מנשים ויש נושאים שנשים מבינות בהם יותר מגברים וזה מה שהופך אותם/ן ל"יותר" טובים בדבר הספציפי הזה.
אבל בכללי ככותרת כמשפט זה ממש ממש לא נכון.
כי בנים סתומים מחפשים תשומת לב... אוהבת אותכם
לא יודע
כי אנחנו יותר חזקים
הגבר הממוצע הוא 177 ויש לו הרבה יותר טסטוסטרון וכח מאשר האישה הממוצעת שהיא 163.
אנחנו יותר מהירים
לאצנים הזכרים באולימפיאדה יש מהירות מהירה יותר מכל אישה אצנית שבאולימפיאדה.
אנחנו יותר חכמים
גברים הוכחו מדעית כבעלי כישורי חשיבה הגיוניים ודפוסי מוח טובים יותר, למרות שמנת המשכל הממוצעת של גברים ונשים שווים בערך. שחקני שחמט גברים שולטים לעתים קרובות יותר במשחקי השחמש מאשר נשים.
אה ושלא לדבר, כמעט הכל בעולם הזה נבנה על ידי גבר. אז כדי לענות על שאלתך, אנו חושבים שאנחנו טובים יותר מנשים מכיוון שאנו טובים יותר מנשים.
הגבר הממוצע הוא 177 ויש לו הרבה יותר טסטוסטרון וכח מאשר האישה הממוצעת שהיא 163.
אנחנו יותר מהירים
לאצנים הזכרים באולימפיאדה יש מהירות מהירה יותר מכל אישה אצנית שבאולימפיאדה.
אנחנו יותר חכמים
גברים הוכחו מדעית כבעלי כישורי חשיבה הגיוניים ודפוסי מוח טובים יותר, למרות שמנת המשכל הממוצעת של גברים ונשים שווים בערך. שחקני שחמט גברים שולטים לעתים קרובות יותר במשחקי השחמש מאשר נשים.
אה ושלא לדבר, כמעט הכל בעולם הזה נבנה על ידי גבר. אז כדי לענות על שאלתך, אנו חושבים שאנחנו טובים יותר מנשים מכיוון שאנו טובים יותר מנשים.
תלוי במה, יש דברים שאנחנו יותר טובים ויש דברים שאתן
כי גברים יותר טובים מנשים.
הכל בעולם הזה נבנה על ידי גברים, הומצא, פותח, קודם, כל האנשים הכי גדולים בהיסטוריה היו גברים.
המהירים, החזקים, החכמים והמצחיקים אפילו.
זה לא באמת כוחות ואי אפשר להשוות בין המינים, נשים תמיד יהיו מתחת.
הכל בעולם הזה נבנה על ידי גברים, הומצא, פותח, קודם, כל האנשים הכי גדולים בהיסטוריה היו גברים.
המהירים, החזקים, החכמים והמצחיקים אפילו.
זה לא באמת כוחות ואי אפשר להשוות בין המינים, נשים תמיד יהיו מתחת.
הבן אדם היחידי שאתה צריך להתחרות נגדו זה אתה עצמך, בכללי אני חושבת ככה גם על האולימפידה .
האולימפידיה איך שאני רואה אותה זה מסגרת תחרות להתפתחות אישית בספורט .
להגיע להישגים טובים יותר בשביל עצמך בלבד.
להוכיח לעצמך שאתה מסוגל - המדליות זה רק בונוס.
לא צריך להתרברב בזה שאתה טוב פשוט להיות טוב.
מה זה משנה נשים גברים.
בגלל השוני של המבנה הפיזי עשו הפרדה ופתחו את אותם הענפים לנשים וגברים בנפרד כי זה הכי הגיוני לעשות.
האולימפידיה איך שאני רואה אותה זה מסגרת תחרות להתפתחות אישית בספורט .
להגיע להישגים טובים יותר בשביל עצמך בלבד.
להוכיח לעצמך שאתה מסוגל - המדליות זה רק בונוס.
לא צריך להתרברב בזה שאתה טוב פשוט להיות טוב.
מה זה משנה נשים גברים.
בגלל השוני של המבנה הפיזי עשו הפרדה ופתחו את אותם הענפים לנשים וגברים בנפרד כי זה הכי הגיוני לעשות.
אנונימית
ועוד משהו ולמה זה ככה לדעתכם למה גברים הם המובילים שהמציאו ? בגלל שאז לא היה שיוויון אפילו באוניברסיטאות נשים לא זכו להיכנס וכשהן כן זה שהעולם התקדם זה היה עם אישור של בעלה , זה פשוט להתעלם מההיסטוריה של העולם שכולם יודעים אותה .
כאילו. בואו.
כאילו. בואו.
אנונימית
הכללה
זה שאני יותר חזק ממישהו/י לא אומר שאני חושב שאני יותר טוב ממנו/ה
זה שאני יותר חזק ממישהו/י לא אומר שאני חושב שאני יותר טוב ממנו/ה
היום יש שוויון ברוב המדינות במערביות. ועדיין רוב זוכי פרס נובל הם גברים.
ומנכלי ההייטק, ובעלי התאגידים, נשיאים ומפתחים. הפמיניזם אולי שיפר קצת את הנתונים שהיו חד צדדים כלפי גברים, אבל הם עדיין ברוב מוחלט לטובת הגברים.
אי אפשר להתחבא מאחורי נתונים, יש עובדות ונשים עדיין לא מצליחות להיות ברמה הזאת. וגם לא יצליחו.
ומנכלי ההייטק, ובעלי התאגידים, נשיאים ומפתחים. הפמיניזם אולי שיפר קצת את הנתונים שהיו חד צדדים כלפי גברים, אבל הם עדיין ברוב מוחלט לטובת הגברים.
אי אפשר להתחבא מאחורי נתונים, יש עובדות ונשים עדיין לא מצליחות להיות ברמה הזאת. וגם לא יצליחו.
שיחשבו
^^^^כי גברים יותר חזקים ודומיננטים
^^^^^^מה קשור אתה עצמך כדי להגיע להישגים באמת טובים אתה צריך לשאוף קודם להיות הכי טוב מכולם בהיסטוריה ואז בוודאות שאתה תהיה הכי טוב אתה לא יכול להשתפר אם אין לך מטרה
כי בנים טיפשים
הכי נורמלי פה - מי אמר ! בלי ! מטרה ! ברור !!!! שיש מטרה ולא רק אחת למה לעוות דברים.
כן לא התייחסתי לזה אבל כאילו ברור שחייב מטרה בלי מטרה או כמה אתה לא תגיע לשום מקום אתה תישאר במקום.
חשבתי שזה ברור מעליו .
כן לא התייחסתי לזה אבל כאילו ברור שחייב מטרה בלי מטרה או כמה אתה לא תגיע לשום מקום אתה תישאר במקום.
חשבתי שזה ברור מעליו .
אנונימית
יותר חזקים מבחינה פיזיולוגית זו עובדה. יותר טובים תלוי במה
יותר חזקים וחלאס להלחם בזה כי זו עובדה
יותר טובים ממש לא וגם בקשר לכול פיזי לא אומר שאם אני יותר חזק מבחורה אני יחפש להרביץ לבנות כל היום אחותי מכפכפת אותי 24/7 לא זכור לי שהרמתי עליה יד
יותר טובים ממש לא וגם בקשר לכול פיזי לא אומר שאם אני יותר חזק מבחורה אני יחפש להרביץ לבנות כל היום אחותי מכפכפת אותי 24/7 לא זכור לי שהרמתי עליה יד
חיידקי בנות
כל בן אדם שקובע מראש שהוא חכם יותר ממישהו אחר הוא כבר דביל
אין דבר כזה יותר טוב, כולנו אותו הדבר כולנו בני אדם ילידים של היקום
כי נשים הן מטומטמות
אנחנו לא...
יותר טובים ממי?
מגברים אחרים? כן כי רוב הנשים אוהבות גברים חזקים יותר
מנשים? לא כי אין פה מה להשוות
מגברים אחרים? כן כי רוב הנשים אוהבות גברים חזקים יותר
מנשים? לא כי אין פה מה להשוות
אנונימית
פיזית יש לגברים יותר שרירים בגוף ובהרבה מקרים גברים יהיו יותר חזקים, אבל לא כל הגברים בעולם יותר חזקים ויותר טובים מכל הנשים בעולם
מי שחושב שגברים טובים יותר מנשים צריך לקבל טיפול
מי שחושב שגברים טובים יותר מנשים צריך לקבל טיפול
כי לבנים אין מוח חכם מספיק בשביל להבין שחוזק זה לא הכל ולהבין דברים פשוטים ובסיסים, כן יש להם יותר פונטציאל להפוך לחזקים יותר לא אומר שכל בן שקיים יותר חזק מכל אישה שקיימת, המוח שלהם לא חכם מספיק בשביל להבין דברים כאלה.
הם לא חכמים.
הם לא חכמים.
לבנים יש בולבול יותר גדול משל בנות
כי אנחנו יותר חזקים מבחינה פיזיולוגית, יש לך מבנה גוף מסיבי? העצמות שלנו יותר חזקות ובנויות בצורה יותר מסיבית לשימושים שונים להבדיל מנשים. ולגבי יותר טובים אף אחד לא אמר שגברים יותר טובים יש הרבה נשים מצליחות כמו שיש גברים מצליחים זה תלוי בבן אדם ולא במין שלו, אבל לגבי חוזק בהחלט גברים יותר חזקים, גם תשימי לב גבר שמתאמן ובחורה שמתאמנת המבנה עדיין שונה היא לא תוכל להגיע למימדים של גודל ומסה שריר כמו הגבר
אנונימי
מה את מכלילה איזה בן אומר את זה
וכן בנים חזקים יותר וטובים יותר בהרבה דברים
מה זה משנה
וכן בנים חזקים יותר וטובים יותר בהרבה דברים
מה זה משנה
כי אנחנו עושים בפורט ומתאמנים ולא ברבה בנות עושות את זה וגם המבנה גוף שונה
כי חוזק זה אינדיקטור לגבריות. וגבריות זה מה שעושה אותך גבר.
החוזק הפיזי הממוצע לא כזה חשוב. אנחנו לא חיים בהישרדות מתמדת. ובכל שאר הדברים האחרים נשים יכולות להצליח כמו גברים.
לא יכול לדבר בשם בנים אחרים, אבל אני חושב שאנשים יחשיבו אותי כחזק יחסית כי אני מתאמן הרבה ואני ממש לא חושב שאני יותר טוב ממישהו אחר בגלל זה.
אני מתאמן בשביל להרגיש טוב עם עצמי וכי זה בריא וזה מהנה.
לא בשביל שום סיבה אחרת.
אני מתאמן בשביל להרגיש טוב עם עצמי וכי זה בריא וזה מהנה.
לא בשביל שום סיבה אחרת.
אנונימי
כי הם תחרותיים
שאלה טובה. אני למשל הרבה יןתר חזקה מכל זכר בן שפגשתי ואני מתאמנת, והרבה מהם טענו שהם יותר טובים ממני:)
אזז לא.
goblin
בואנה
"אנו חושבים"
וול תמשיכו לחשוב
אזז לא.
goblin
בואנה
"אנו חושבים"
וול תמשיכו לחשוב
תראי יש כאלו שחושבים ששרירים נראים יותר טוב
אנונימי
אנחנו לא יותר טובים בכולם
בואי בנים לא יותר חזקים יש לי אחת בשכבה חזקה ממש הלכה מכות עם איזה ילד אחד בסוף כמעט שברה לו את היד ברח למורה כמו איזה ילדה קטנה וואיי זה היה קורע, בקיצור שאלה מפגרת לא אתפלא אם איזה ילד בלי זין כתב אותה והמשיך את אנונימי לאנונימית..
^הבאת דוגמה אחת בנתיים אין בת אחד שיכולה לנצח אותי בשכבה שלי
פחח כן בטח
את אומרת את זה כאילו זה מפתיע מה לעשות שבנים יותר חזקים מבנות ויש עוד איזה עשר שאני מכיר שאין בת אחת שמנצחת אותם בשכבה
בוא לא כולם
לא כולם מה
לא כל הבנים חזקים יותר מבנות, אני אשכרה מרגישה כאילו אני בגן
ברור שלא כולם תמיד יש כמה יוצאי דופן חלשים אבל ממוצע הבנים יותר חזק מבנות
אתה רציני?
מאוד מעטות הבנות שיותר חזקות מבנים והם מעל גיל 16 17
הייתי עונה על זה אבל זה כבר אבוד