5 תשובות
שואל השאלה:
אני לא רוצה לעשות את המינימום בצבא אני פשוט רוצה תפקיד טוב שישרת אותי בצבא וגם שמעתי שצריכים נהגים כי יש חוסר
אבל מצד שני נתנו לי תפקידים מעניינים וטובים לא פחות אז אני לא יודעת מה לבחור
אני לא רוצה לעשות את המינימום בצבא אני פשוט רוצה תפקיד טוב שישרת אותי בצבא וגם שמעתי שצריכים נהגים כי יש חוסר
אבל מצד שני נתנו לי תפקידים מעניינים וטובים לא פחות אז אני לא יודעת מה לבחור
אנונימית
שואל השאלה:
איך זה להיות נהגת בצבא?
איך זה להיות נהגת בצבא?
אנונימית
אני לא חושבת שזה למטומטמים אני חושבת שזה לאנשים שנפלו בין הכסאות או כאלה שרוצים לעשות את המינימום בצבא
אני
אם יש לך רישיון באזרחות, אין סיבה שתהיי נהגת בצבא.
או שזה סתם טחינה, או שלא עושים כלום (תלוי איפה ישימו אותך).
לדעתי יש לא מעט תפקידים אחרים שיוכלו לתרום לך יותר מקצועית וחברתית.
או שזה סתם טחינה, או שלא עושים כלום (תלוי איפה ישימו אותך).
לדעתי יש לא מעט תפקידים אחרים שיוכלו לתרום לך יותר מקצועית וחברתית.
באותו הנושא: