3 תשובות
תנסי להתחבר עם ילדים אחרים בשכבה. אולי אם יש לך מגמה כלשהי זה יהיה יותר קל למשל צריך לעשות עבודות שם, לעבוד בקבוצת כל זה אז תנסי לדבר איתם כזה
שואל השאלה:
^
זאת לא השנה הראשונה שלי בתיכון וכל הילדים שבמגמה שלי הם ילדים שאני מכירה ואני סבבה איתם אבל לא יותר... אבל תודה על העצה
^
זאת לא השנה הראשונה שלי בתיכון וכל הילדים שבמגמה שלי הם ילדים שאני מכירה ואני סבבה איתם אבל לא יותר... אבל תודה על העצה
אנונימית
אז תנסי להיות איתם יותר מסבבה,, לדבר איתם על החיים כזה, וכל זה
באותו הנושא: