7 תשובות
לא הספיקו לי 2
כן
לא התחסנתי שניים ראשונים אז לא
שואל השאלה:
יש אישור ה fda ב 20 לספטמבר אמרו שיעשו לכולם
כן אני אעשה את השלישי כי אני יודע שרוב האוכלוסייה לא מקפידה ואני מאוד קפדן ושומר על עצמי
שואל השאלה:
כל הכבוד גם אני עושה
לא! לא עשיתי את הראשון ואני בחיים לא יעשה אותו אז גם את השלישי לא! לא רוצה ולא צריכה שיזריקו לי את הרעל הזה
אנונימית