7 תשובות
לא הספיקו לי 2
כן
לא התחסנתי שניים ראשונים אז לא
שואל השאלה:
יש אישור ה fda ב 20 לספטמבר אמרו שיעשו לכולם
יש אישור ה fda ב 20 לספטמבר אמרו שיעשו לכולם
כן אני אעשה את השלישי כי אני יודע שרוב האוכלוסייה לא מקפידה ואני מאוד קפדן ושומר על עצמי
שואל השאלה:
כל הכבוד גם אני עושה
כל הכבוד גם אני עושה
לא! לא עשיתי את הראשון ואני בחיים לא יעשה אותו אז גם את השלישי לא! לא רוצה ולא צריכה שיזריקו לי את הרעל הזה
אנונימית
באותו הנושא: