13 תשובות
אתר יותר נוח לי לענות על שאלות לבדוק דברים
יש לי איפון ככה שאף פעם לא יכולתי לנסות את האפליקציה
אבל התרגלתי לאתר בטלפון
אבל התרגלתי לאתר בטלפון
אנונימי
כאתר
לגמרי עדיף אפליקציה
אפליקצייה, זה יותר זמין ונוח
לפני שיצאה האפליקצייה, הייתי בסטיפס רק באתר דרך המחשב, עכשיו אני כמעט רק דרך האפליקצייה
לפני שיצאה האפליקצייה, הייתי בסטיפס רק באתר דרך המחשב, עכשיו אני כמעט רק דרך האפליקצייה
מצחיק אבל אני משתמש באפליקציה, וזו גם העדפה שלי..
יש שם אפילו דארק מוד!!
יש שם אפילו דארק מוד!!
אפליקציה אבל אני באייפון:(
יש אפליקציה אבל רק לסמסונג /:
והייתי מעדיפה כאפליקציה
והייתי מעדיפה כאפליקציה
@מר-עכבר
איך עושים דארק מוד באפליקצייה ???
איך עושים דארק מוד באפליקצייה ???
^ או בהגדרות או אוטומטית אחרי השעה 19:00
אין בהגדרות
יש אפליקציה לאנדרואיד ובאייפון עושים הוסף למסך הבית וזה כמו אפליקציה
יש אפליקציה, פשוט תעשי את זה כקיצור דרך
באותו הנושא: