11 תשובות
כן
הגיוני לגמרי, תמרחי משחה או משהו
כן זה יעבור עוד כמה ימים
כן
כאב?
אנונימית
שואל השאלה:
אני מטפלת לפי מה שהפירסר אמר
ולא לא כאב בכלל עשיתי עם מחט ונקודה לא הרגשתי בכלל
אני מטפלת לפי מה שהפירסר אמר
ולא לא כאב בכלל עשיתי עם מחט ונקודה לא הרגשתי בכלל
אנונימית
כן יהיו לך הפרשות יש מצב גם ל3 שבועות
גם שלי היה נפוח בשבועיים שלוש הראשונים
גם שלי היה נפוח בשבועיים שלוש הראשונים
שואל השאלה:
כן אני יודעת פשוט לקח לי שנים לשכנע את ההורים ולא בא לי שזה יסתבך
כן אני יודעת פשוט לקח לי שנים לשכנע את ההורים ולא בא לי שזה יסתבך
אנונימית
לא יסתבך הכל טוב
שואל השאלה:
אוקיי תודה :)
ולילה טוב נראה לי חחח
אוקיי תודה :)
ולילה טוב נראה לי חחח
אנונימית
כן זה הגיוני לגמריי גם אחרי 6 פעמים שהורדתי והחזרתי זה ממשיך זה תלוי באיך את.ה מטפל.ת ממליץ להשתמש בבי פאנטן פלוס וגם לחטא כל יום במים ומלח
באותו הנושא: